27 Kasım 2013 Çarşamba

Forever21 Alışverişim

Amerika yazımda alışverişle ilgili yazdıklarımı hatırlıyorsanız öyle aman şunu da alayım bunu da alayım bir durum olmadığından bahsetmiştim. Ve yine hatırlarsanız ağırlıklı Forever21 den birşeyler aldım demiştim. İşte onlar.


Deri montlar günlük giyimden gece elbisesine kadar herşeyle kullanılabiliyor. Bu sene her markada var. Eskiyecek bir parça değil. Her devrin modası yani. Ben böyle kendinden delikli ve altın detaylı bir model seçtim.


Bu kırçıllı kazağın sade modeli ve omzundaki taş süslemeleri çok hoşuma gitti.


Hafta sonu için bir sweat, üzeri metal delikli.


Ve bu da Serhanla ikimizin çok beğendiği taba uzun çizme. Çok rahat, çok kullanışlı.


Orlando daki Forever21 çok büyük bir mağazaydı ve o kadar çok çeşit vardı ki neye bakacağımızı şaşırdık. Tarz olarak benim çok sevdiğim bir marka olan H&M benzeriydi, fiyatlar biraz daha düşüktü. Ankarada Forever21 yok. Tabi burda da yakın fiyatlarda benzerlerini bulabilirdim. Ama adet yerini buldu fazla vakit öldürmeden alışveriş yapıldı, hepsi de severek giyilmeye başlandı ☺


11 yorum:

  1. Çok güzelmiş gerçekten. Güle güle kullan. Bu arada eşim de Amerika seyahatinden bana montuna benzer bir mont almişti. Çok ama çok güzeldi. Ancak :( bir beden küçüğünü almış :)))) Sevdiğim bir dostumun kızına verdim de acım hafifledi neyseki :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, mont sana olmasa da başkasına yaradı yani :)

      Sil
  2. kazağa ve çizmelere bayıldım:) üstünde eskisin güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha iyisi senin olsun teşekkür ederim ☺

      Sil
  3. Güle güle kullan ,hepsi çok güzeller :))

    YanıtlaSil
  4. Deri ceket ve kazağı forever 21 Türkiye'de olsa hemen eklerim o kadar beğendim
    süper seçimler
    switer ve botlar tam benlik değil sanki
    hattaaa botlara neden haksızlık ediyorum diye döndüm bi kaç kez daha baktım
    Kendime kızdım sanane, Ebru öyle bir kombin yapıp onların hakkını verir dedim :)

    Çook güzel günlerde giy canım
    öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok alemsin İzlemciğim :) Demek hakkını yememek için bi daha baktın? güldürdün yahu beni :) Mini elbiselerle taytla çok hoş duruyor. Artık kendimi daha düz topuklara alıştırmaya başladım. Çok rahat napiym :) Deri ceket banko oldu, kazağı daha üzerime giyip denemedim bile. Dur akşam bi giyip bakayım ya, nasıl duruyo onu bile bilmiyorum :)

      Sil
    2. canım sen internet sitesınden mı şipariş verdin yoksa sen yada bı yakının tarafından mı gönderildi ?

      Sil
    3. Merhaba, ben Amerika ya gittim geçen ay ordan kendim aldım. Ama internet sitesinde satışı var diye biliyorum.

      Sil
  5. teşekkür ederimm güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı benimle paylaşmak ister misiniz?