çin den ayakkabı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
çin den ayakkabı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Gri Bootie

Çarşamba, Eylül 02, 2015
Bootiler konusunda epeydir kararsızdım. Moda olalı uzun zaman oldu, hatta modası nerdeyse geçecek ama ben anca ısındım desem doğrudur. Havaların özellikle akşamları serinlemeye başladığı şu günlerde nasıl ayakkabılar uygun olur diye düşünürken burnu açık bootieleri denemeye karar verdim. Uzun zamandır daha çok bluz-tayt gibi şeyler etrafında dönen alışverişlerime ayakkabılar sayesinde renk gelmeye başladı. Bootilere karar verdim ama istediğim gibi bir modelini de görmemiştim. Çok kalın topuklu olanları hoşuma gitmiyordu, tam tersi ince topuklular da rahatsız gibi görünüyordu. Tamamen kapalı olanlarla da yaz sıcağında ayağım rahat etmez diye düşünüyordum. Öyle böyle derken yaz geçti sonbahar geldi. Neyse sonunda tesadüfen burada burnu açık gri bootileri görünce tamam dedim. Topuğu ne çok ince ne kalın, rengi tam istediğim gibi ve delikli süeti ile hava alacak ve rahat giyilecek bir model.




Bu tip ayakkabılar elbiselerle daha hoş duruyor diye düşünüyorum.  Ben bu sefer yırtık jeanle giymeye karar verdim. Basic bir kombinle kot ve beyaz gömlekle beraber kullandım. Elbiselerle de kombinleyip ekleyeceğim. Bakalım hangisini daha çok beğeneceksiniz...





Shein gri bootie:Burada 
Shein jean pantolon : Burada 


Süet Topuklu Ayakkabı

Pazartesi, Ağustos 31, 2015
Babetler ve spor ayakkabılarla geçen bir yıldan sonra artık yavaş yavaş topuklulara geçiyorum. Hamileyken zaten giyememiştim sonra Öykü küçüktü, mevsim kıştı, pek bir yere gitmiyorduk filan derken sürekli spor ayakkabı-ugg-babet-sandalet giydim. Akşam çıkacağımız zaman da çok kısa topukluları tercih ettim. Ama artık zamanı geldi, şeytanın bacağı kırılsın, ilk düğünde giyilmek üzere ennn topuklusundan bir ayakkabı alınsın dedim. Uzak doğu alışveriş sitelerinde ayakkabı numarası uydurmak çok zor. Ayağım 36 numara doğumdan sonra yarım numara büyüdü gibi geliyor, bir de çin bedenleri hep dar olduğu için 38 olur diye düşünerek leoparlı babet istemiştim, çok büyük geldi. Bu defa ayağımı iyice ölçtüm mezura ile, ölçü tablosundan defalarca check ettim ve ayağımın onların ölçülerine göre 36,5 olduğunu anladım. Ama ne yazık ki istediğim modellerde o numara yok mecbur 37 istedim. Neyseki oldu. Ayakkabıyı buradan inceleyebilirsiniz.



Benim çektiğim fotolarla sitedeki fotoları karşılaştırın birebir aynısı olduğunu göreceksiniz. Shein de en sevdiğim şey bu. Bambaşka şeyler gelmiyor. Ne görüyorsanız o. Beklediğim ve beğendiğim gibi geldi, çok memnun kaldım.


Ayakkabı böyle hareketli ve iddialı olunca sade bir elbise giymeyi tercih ettim. Hiç bir numarası olmayan bu siyah elbise ile kombinledim. En sevdiğim ve en rahat ettiğim siyahlarıma büründüm oohhh rahatladım :) 






Shein Ayakkabı Burada 
Shein Elbise Burada 

Blogger tarafından desteklenmektedir.