Merhaba :) Havada güneş varsa o gün güzeldir, o an değilse bile güzelleşeceğine dair umut vaadetmektedir. Sabahın köründe kalkıp işe gitsen de, seni saat 8 de alacağım diyen sevgili (!) iş arkadaşın 35 dakika ağaç etsede, içinden şiddetle şarlamak gelirken sadece bir iki laf etmekle yetinsende, takılmazsın çok koymaz. Çünkü güneş yukardan gülümsemektedir, yaz bitse bile kış henüz gelmemiştir ☻ Bu bile sevinmek için yeterli neden değil midir?
İnce gömleğini yine giyebilirsin bu durumda, ancak yarım kollu bile olsa hırkanı unutma, burası Ankara :
Kahverengi ile krem rengini birlikte sever misiniz bilmiyorum ama ben krem rengi çorap hastasıyım bunu iyi biliyorum. Ah bir de daha zayıf olsam...Sırf krem rengi çorap için ☻
Şimdi işlerime dönme zamanı. Bir de şu masamın durumu hakkında odaya giren çıkan ne düşünüyor acaba? Sandy kasırgasından çıkmış gibi. Dur bi toplayayım yaa...
That's All...