altın rengi
dresslily
internet alışverişi
sandalet
sponsor
yurtdışından alışveriş
Doğum günü hediyesi olarak Elçin'in Koton dan aldığı iki elbiseden lacivert olanı yani buradaki defalarca giyildi diğerini giymek ise anca kısmet oldu.Siyah renk her zaman kurtarıcı derler evet doğru. Her kıyafetin siyahı daha güzel gibi geliyor bana. Zayıf gösterdiği için filan değil canım nerden çıkardınız :))
Gelelim elbiseye...Üst kısmı dantel işlemeli en sevdiğim yeri burası galiba.
Belinde altın rengi tokası olan bir kemeri var.
Çanta uydurma derdim olmadı, elbiseyi çanta için alsak bu kadar olurdu :) Aksesuarda altın rengini çok seviyorum.
Bu gördüğünüz kombinle şirket yemeğine gittim. Yani gündüz işyerinde giydim onunla da yemeğe gittim. Yemeği de ayrı bir post olarak eklerim. Bugün yine bulutlu ve güneşsiz bir hava var. Bu nasıl bir yaz nasıl bir Temmuz arkadaş? Takvime göre nerdeyse bitecek olan yazı daha doğru dürüst hissedemedik bile. Havayı suyu bırakalım da bazı şeyler tam istediğim gibi gitmiyor, ancak kendi enerjim sayesinde motive olmaya çalışıyorum. Yoksa etraftaki suratsız negatif insanlardan biri olup çıkmak işten değil. Öyle olmak istemiyorum. Çünkü bu tiplerden hayatım boyu kaçtım. Neyse hemen dikkatimi sıkıcı konulardan alıp yaklaşan tatile veriyorum. Deniz, güneş, midye, balık, parmak arası terlik, annemler, uyku, teras, günbatımı...işte onların hepsine deli gibi ihtiyacım var...Gitmek istiyorummmmm!