fırında çinekop tarifi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
fırında çinekop tarifi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Bol Bol Balık Yemem Lazım !..

Çarşamba, Ekim 22, 2014
Balığı zaten çok severim ama hamilelik nedeniyle haftada iki defa yemem lazım. İşin içine "yemem lazım" dayatması girince yiyesim varsa da bir türlü haftada iki skorunu yakalayamıyorum. Onu bırak on günde bire razıyım, bazen onu da yapamıyorum. Hiç olmazsa bu son iki ayda, balık mevsimi gelmişken, balık hem bol hem tazeyken her hafta iki defa yiyeceğim, kararlıyım. Bu niyetle geçen gün balıkçıda ne alalım diye bakınıyorduk.  Çinekop gözüme çok iyi göründü. Ben onu sadece kızartılır sanıyordum ama her türlü pişirilir dedi balıkçı. Hatta ben biraz kararsız kalınca göbeğimi gösterip "ne düşünüyosun abla senin bol bol balık yemen lazım, al dolaba at, bankada paran duracağına dolapta çinekopun dursun" dedi :) Bu samimi ve yaratıcı pazarlama stratejisi gayet başarılı oldu, aldık çinekopları :) Fırına atmadan önce yanına soğan ve kapya biber ekledim. Üstüne tuz ve zeytinyağı o kadar. Pişince anladım ki çinekopun lezzetini unutmuşum, fırında da harika oldu. Makarna ve bol bol salata ile yedik. Görürseniz mutlaka alıp bu şekilde yapın. Hem çok pratik hem de lezzetli ve hafif.





Aslında makarnayı karıştırmasak taze ekmekle sadece balık-ekmek-salata yapsak daha da şahane olurdu. Artık bir dahakine. Siz de bu nimeti eksik etmeyin, balığı ihmal etmeyin. Şimdilik hoşçakalınnn :)


Blogger tarafından desteklenmektedir.