somon elbise etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
somon elbise etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Somon Elbise ve Mor Botlar

Pazartesi, Şubat 13, 2017
Geçenlerde bu yazımda paylaştığım son gözdem mor botlarımı vakit kaybetmeden aklımdaki elbiseyle beraber giydim. Botun üstündeki püsküllerle aynı renk olan sade bir elbiseyle tam istediğim gibi bir ikili oldular. Bu tip iddialı ayakkabı modellerini mümkün olduğunda sade giysilerle kombinlemek onların güzelliğini ön plana çıkarır ve güzelliği detaylarla boğulup gitmemiş olur. Bu küçük kombin önerisinden sonra somon elbisemle mor botlarım nasıl olmuş bakalım :)


Bu elbisemi eşimle beraber almıştık. O zaman evli değildik. Yani en az beş yıllık bir elbise. Önceleri sayısız defa ve çok severek giydiğim elbiseyi hamilelik nedeniyle bir sene, sonrasında hamilelikten yadigar kalan kilolar nedeniyle bir sene daha giyemedim. En son umudu kesmiş, dolabın arka tarafına doğru kaldırmıştım. Derkennnn azıcık kilo verdim :) Mor botlar gelince ilk aklıma gelen bu somon elbise olunca koştum dolaba....Önce uzun uzun bakıştık. Düşündüm...şimdi deneyip içine giremeyince, ya da karnım göbeğim fırlayınca yine sinir olmak var işin ucunda!... Ama bu düşünceleri hemen aklımdan kovdum ve bi cesaret geçirdim üstüme somon elbisemi...Ayy o da ne, gayet güzel oldu! ::))) Fermuarı bile kapanmayan bir elbisenin içine eski günlerdeki kadar zayıf olmasam da yakın bir kiloda girebilmek tabii ki beni çoookkk mutlu etti :) Umarım bir kaç kilo daha veririm de bu sevinç yarıda kalmaz :)





Bir kombin postu hazırlarken neler neler çıkıyor işte böyle ortaya. Bu elbisenin ve kombinin de hikayesi böyle. Mor aşığı olarak botlara zaten vurulmuştum. Ancak bu iki rengi bir arada daha çok sevdim. Siz de beğendiyseniz ürün detaylarına linkten ulaşabilirsiniz. Hepimize güzelll bir hafta diliyorum.

Bot: Rosewholesale 
Elbise: Koton (Eski)

Sevgilerimle...



Bugün Bunu Giydim BBG-3

Pazartesi, Ekim 15, 2012
Haftaya güzel bir başlangıç yaptım. Neden mi? Şundan; eşim yanımda, güzel bir pazar geçirdim, sabah çoook sevdiğim arkadaşlarımdan birinin bebeği doğmuş (Derin) onun haberini aldım. Bu gibi sebeplerden keyfim yerinde. Hava da hem güneşli hem de ılık, eee daha ne olsun. Ben de Koton dan aldığım elbisemin açılışını yapayım dedim. Çünkü renkli birşey giymek istedim ruh halime uygun.

Sabah havasına uygun hırkalı halim:


Öğlen modu hırkasız halim :)




 Bugün çok beğenilen elbisem için Serhancığıma teşekkür ederim. Zevkli koca edinmekte her zaman fayda var :)

That's all...


Bir Shoetek Bir Koton Bir Collezione

Çarşamba, Ekim 03, 2012

Shoetek ten  yaklaşık iki ay önce aldım bu ayakkabıyı ve çok komik bir fiyatı vardı. Bir kere gece çıktığımızda giydim. Çok rahat ettiğimi söyleyemem. Çünkü saatlerce giyilecek bir topuk değil ama görüntüsü güzel. Shoetek ten geçen sene de iki tane yağmur botu almıştım. Hem kargo süresi, hem de müşteri memnuniyeti konusunda titizler. Gelen ürünlerin hiçbirinde sürpriz yaşamadım. Aynen sitede ne görüyorsan o.



Koton dan alıp havalardan dolayı henüz giymediğim elbisemde dolapta benimle buluşacağı günü bekliyor. Havalar sıcaktı aldığımızda ve kumaşı kalın gibi. Burdan hareketle sonbahar kış ayında giyilir diyerekten beklettik. Artık sırası geliyor yavaş yavaş. Üzerime giyip denediğimde Serhan çok beğendi.




Bir de haftasonu aldığım hırka var. Triko üzerinde kadife küçük yıldızlar var. Elçinle beraber çıktığımız alışveriş turunda Tunalı Collezione dan aldım.


Ya şimdi Collezione deyince aklıma ne geldi. Eskiden Elçin buraya gider gelir kendine güzel şeyler bulurdu. Gösterip şunu şu fiyata aldım filan derdi. Biz de işyerinden arkadaşım Nedimeyle iş çıkışı gezme dolaşma turlarımızda bi hevesle girer, ama istisnasız  her seferinde elimiz boş çıkardık. Gözümüze hiçbişey hoş görünmezdi. Çıkışta da Elçinin kulakları çınlatırdık. O nasıl buluyo da biz girip çıkıp boş dönüyoruz şu Collezione dan diye. Hayır sanki çok önemli git nerden beğeniyosan, mango mu zara mı ordan al kardeşim, hırsın niye?
Efendim bu anlattığımın üstünden en az dört beş sene geçti. Nedime arkadaşımla değil çarşı alışveriş filan birbirimizi zor görür olduk. Kader utansın. Haftaya bir organizasyon yapıp görüşelim dedik bakalım.
Bu arada laneti kırdım bu mağazada bana da yer var artık! :)
Blogger tarafından desteklenmektedir.