Bolu Gölcük Seyahatimiz ve Gazelle Resort SPA

Seyahat sever aile olarak yurt dışı ağırlıklı olmak üzere bulduğumuz her fırsatta kendimizi bir yerlere atıyoruz. Yeni ülkeler, yeni şehirler keşfetmek galiba en büyük tutkumuz. Seyahatlerde kaldığımız ve beğendiğim otelleri de ayrıca yazmaktan çok keyif alıyorum. Geçtiğimiz haftalarda gittiğimiz Gazelle Resort Hotel ise ayrı bir yazıyı fazlasıyla haketti. Genelde kışın ve baharda yurtdışı seyahatleri yapıyor, yazın deniz tatili ve güney otellerini tercih ediyoruz. Pek kış insanı olmadığımızdan galiba kar tatili bize yakın gelmiyor. Ancak bu dediğim Bolu seyahatimizde Gazelle Resort SPA ile tanışana kadardı.

Meğer kışın dışarısı bembeyaz kar içindeyken sıcacık lobide şömine keyfi yapmak ne güzelmiş!.. Gazelle Resort SPA 'ya eşim daha önce gitmiş Mercedes grubuyla. Hatta bana da fotoğraflar göstermişti çok beğendiğini söyleyerek. BESDBİR organizasyonu ailece olunca bir kere de beraber gitmiş olduk. Bu otelden biraz  detaylı bahsetmek istiyorum. Burası Ankara'ya 1,5 saat uzaklıkta Bolu'nun Karacasu beldesinde 150 dönümlük meşe ormanı içinde nefis bir otel. Şehrin kaosundan kaçmak ve gerçek anlamda bir doğa tatili yapmak isteyenler için doğru adres. Buranın yapımında bir tane bile ağaç kesilmemiş olması hayrete şayan! Hatta projenin ortasındaki 300 yıllık meşe ağacını kesmemek için tam 1 milyon dolar harcayarak proje yenilenmiş! Türkiye de böyle şeyler de oluyormuş gerçekten bu duyarlılık karşısında ne denir bilemiyorum. Otele gittiğimizde resepsiyonda bizi çok nazik kaşıladılar ama asıl hoşuma giden şey check in işlemi sırasında bekleyen Öykü'ye hediye ettikleri minik oyuncak oldu. Ufak detayların ne kadar önemli olduğunu bilirsiniz, Öykü mest oldu tabii biz de :)

Yukarı çıkınca odamızın oldukça geniş ve ferah olduğunu gördük. Bir french bed bir de tekli yatak vardı. Öykü için bebek yatağı istedik ve o da hemen geldi. Diğer pek çok oteldeki gibi park yatak değil baya baya bebek yatağı geldi, çok daha rahat oldu hem Öykü hem de bizim için.

Aralık ayında gidince nefis bir kar manzarası karşılıyor sizi. Odamızdan görünen manzara...

Aynı yerin gece ışıklı hali...

Şöminenin önü akşam çok keyifliydi. Çıtır çıtır ateşin önünden ayrılmak istemedik.

Bu kütüklü duvar da favorim oldu. Genel olarak otelin dekorasyonunu sevdim ve ilk andan itibaren ortam bana sıcak geldi.

Gazelle Resort un 5000 metrekarelik SPA merkezinde ise ilk defa duyduğum Tuz Odası, Saman Odası ve Kristal Sauna gibi pek çok değişik deneyimi yaşayabilirsiniz. Biz bir organizasyon dahilinde gittiğimizden bu kısımları kullanamadık tekrar gitmek için bir işaret bu belkide :)

Otelin etrafında ormanda yürüyüş yapabilmeniz için etrafı tel örgülerle çevrili özel yürüyüş parkurları yapılmış. Bu yürüyüşler sırasında hemen yanınız da geyikler, ceylanlar, tavşanlar görüyorsunuz. Kaldığımız odadan ceylanları görünce Öykü çıldırdı. Aşağıda ise tavus kuşları bizi karşıladı. Dakikalarca izledik doyamadık bu şahane hayvanlara...

Gazelle Resort aynı zamanda bir çocuk cenneti. Kocaman bir Çocuk kulübü var. Burada çok tatlı ablaların gözetiminde, tertemiz halılar üzerinde bir dolu oyuncak ve aktiviteler eşliğinde saatlerce oynayabilir çocuğunuz. Çocuğum yokken dikkat etmediğim şeylere artık dikkat etmek zorunda kalıyorum. Dolayısıyla eskiden göz ucuyla görüp geçtiğimiz çocuk kulübünün bir otel konaklamasında bu kadar işimize yaramasına çok sevindik.

Daha büyük çocuklar için çocuk tarlasında tohum ekme, sebze toplama gibi aktiviteler de varmış. Bir çocuğun doğal ortamda toprakla oynaması şahane değil mi?

Biz yarı iş yarı gezme için gittik o yüzden otelin tam olarak  altını üstüne getiremedik. Yukarıda da yazdığım gibi en kısa zamanda tekrar gitmek düşüncesindeyiz ve bu sefer otelde girilmedik yer bırakmayacağız inşallah :)

Otelden ayrıldıktan sonra organizasyonun bir parçası olarak Gölcük Tabiat parkına gittik. Manzarayı anlatamam! Kışı da sevmem soğuğu da...Ama bu benzersiz manzara -6 derecelik soğuğu bize unutturdu diyebilirim.

Burada öğle yemeğimizi yine Gazelle Resort'a ait olan Gazelle Kır Gazinosunda yedik.

Bir hafta sonunu daha seyahatle bitirdik. Galiba dünyaya gezgin olarak gelmişiz. En kısa zamanda tekrar gitmek üzere Bolu'yu ve Gazelle Resort'u seyahat listemize ekledik.

Otelle ilgili daha detaylı bilgiyi burada bulabilirsiniz.

İletişim
+90 374 262 98 00

Hepinize bol seyahatli, bol gezmeli günler diliyorum...