33. hafta etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
33. hafta etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Haki-Kahve Uzun Hırka ve Kapanmayan Göbek

Çarşamba, Kasım 05, 2014

Havaların iyice soğumasıyla beraber kalın hırkalar kazaklar giymeye başladık. Bu sabah 1 dereceydi, bildiğin kış modu. Onun için artık dikkat etmem gerek üşütmemek için. Siparişini verirken bu çok kalın olur mu, kaba durur mu diye tam emin olamadığım haki kahve hırkam geldi ve tam istediğim gibi salaş, sıcacık ve yumuşak. 


Bu da artık hiçbir şekilde kapanmayan göbek :) Neyse ki az kaldı, atkılar ve şallar sağolsun idare ediyorum...



Bu arada Sheinside da dolaşıp yeni triko ve hırkaları inceliyorum. Hem şimdi hem de doğum sonrası giyebileceğim çok model var. Hemen geçeyim de siparişi iyice soğumadan yetişsin. Elbise, pantolon ve etek alamıyorum bende dayandım bol üstlere napiym :)


33. Hafta

Perşembe, Ekim 30, 2014

Bugün pazartesi kılığına girmiş bir perşembe. Haftaya ortasından değil sonundan başladık neredeyse.  Yarın akşamda bitiriyoruz, cumartesi pazar geliyor ne güzel :) 
Günler geçiyor, haftalar doluyor geldik 33. haftaya...Eğer ki kırk hafta sabrederse junior, kaldı 7 hafta...Düşününce çok heyecan yapıyorum. Bu arada büyüdüğünü de tekmelerin şiddetinden anlıyorum :) Oda takımı gelecek, hastane çantası yerleşecek, şekeri, babyshowerı filan dünya kadar iş var ama hiç kasmıyorum. Bakalım olduğu kadar yaparım strese gerek yok, bu günlerin tadını çıkarmak istiyorum. Göbeğim epey büyüdü. Üstten bakınca ayaklarımı göremiyorum. Çatlamamak için yağlı güreşe çıkacak pehlivanlar gibi yağlanıyorum. Sonra da düşünüyorum çatlasa ne olur diye? Sonra yok yok diyorum sür yağı...Son haftalarda iştahım da çok açıldı. Akşamları yemekten bir iki saat sonra pasta yeme adeti çıktı ki sormayın. Bir gün çikolatalısı bir gün meyvelisi, Allahtan tek değilim, Serhanla yiyorum, günahıma onu da ortak ediyorum :) Tartıda kilomu görmemek için son günlerde tartılmadım bile. Bu arada hamile ve çalışanlar için hatırlatma olsun, 32. haftayı bitirirken doğum izninizi aktarma yapabiliyorsunuz. Yasaya göre 2 ay öncesinde 2 ay sonrasında olmak üzere toplam 4 ay doğum izni var. Ben 32. haftanın sonunda devlet hastanesinden 37. haftaya kadar çalışabilir raporumu aldım işe devam ediyorum. Çünkü asıl izin sonrasında lazım. 


İşte böyle tatlı telaşlarla geçiyor günler. Her şeye şükür. Karnım sınırlarını aşıp kendi cumhuriyetini ilan etse de yine de kendimi ihmal etmemeye, elimden geldiğince derli toplu giyinmeye çalışıyorum. Ayağım bir  numara büyüdü ve 37 numara oldu sonra tekrar küçülür mü bilmem. Çok fazla seçeneğim yok artık giyinirken, hamile taytı başrolde :) Hırkam Sheinside her şeyin üzerine oluyor çok pratik linki işte burada.


Herkese iyi haftalar diye bitirecektim ama hafta zaten bitti sayılır. Kısa haftanın tadını çıkarın, şimdilik hoşçakalınnnn ☺





Blogger tarafından desteklenmektedir.