sheinside hırka etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
sheinside hırka etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Bordo Uzun Hırka ve 38. hafta

Çarşamba, Aralık 10, 2014

 38. haftaya girmemle beraber ev hanımlığına geçiş yaptım biliyorsunuz. Halimden şu an için memnunum çünkü ağırlaştığım için evde kah dinlenip kah ufak tefek şeylerle uğraşarak vakit geçirebiliyorum. Oysa işteyken öyle değildi. Dediğim gibi tam vaktinde eve geçiş yaptım şükür. Kilo alımım durdu, iştahım aynı ama son bir buçuk aydır kilom da aynı. Karnım pilates topu gibiymiş annemin dediğine göre :)  NST de sancı filan görünmüyor bebek yerinde rahat, bende bu koca göbeğe alıştım yuvarlanıp gidiyoruz :) 
Hamilelik böyle, giyim kuşam da ona göre oluyor haliyle. Benim sadık yarim hamile taytı ve çorabıdır orası kesin. Ama tabi yine de hem şimdi hem sonra giyilebilecek şeyleri tercih ederek giyim kuşamdan vazgeçmiyoruz. Sheinside siparişim bordo salaş hırka tam kara kış için. Hatta nerdeyse dışarda bile giyilebilir, maşallah zırh gibi :) Kalın ve tok dokumalı sıcak mı sıcak tutacak bir hırkaya ihtiyacı olanlara duyurulur.


Botları da Elçin Deichmann çocuk reyonundan almış :) Küçük ayakların avantajı, bazen böyle sevimli şeyleri daha ucuza bulabiliyorsunuz.




Günler çabuk geçiyor. Heyecan ve merak dozu her geçen gün artarak devam ediyor. Bakalım neler olacak, şimdilik hoşçakalın :)


36. Hafta

Pazartesi, Kasım 24, 2014
10 lu haftalar bitti, 20 ler geçti, şaka maka geldik 36. haftaya. Allah yardımcım olur da bundan sonrasını da düzgünce atlatırım inşallah. Bu haftanın göbeğini takdim ederken neler yaptık ondan da bahsedeyim. Nihayet hastane bavulumu hazırladım. Bir iki ufak şey var onları da koyar koymaz kapatıp doğruca arabanın bagajına atacağım ki hem aklımdan çıksın hem gözümün önünden kalksın. Onun dışında doktor ziyaretleri haftada bire çıktı. Son gidişimde NST denen alete bağlandım. Bu alet bebeğin kalp atışlarını kontrol ederken, kalp atışlarının bebek hareketleri ile uyumuna bakıyor. Aynı zamanda annede gizli sancı var mı yok mu onu kontrol ediyor. Şu an için bende erken doğum görünmüyormuş %96 ihtimalle. Ama "%4 ihtimalle burdan çıkarsın asansörde suyun gelir doğum başlar o da bir ihtimal" dedi doktorum :) Yani anladığım kadarıyla her an her şey olabilir, hazır olmak lazım. Ben hazırım, yani gibiyim. Gerçi bu kocaman göbekle yaşamaya alıştım, bebek içimde ve her şey kontrol altında.Sonra nasıl olur işte orası muamma. Devamlı kitap okuyorum bebek bakımı hakkında. Ne kadar okursam o kadar rahatlıyorum. İçimde huzursuzluk yok. İşte son düzlükte ben, Sheinside uzun hırkam  linki burada. Bu ara tam benlik şeyler var Sheinside dan başka siteye bakmaz oldum:


Yılbaşı da yaklaşıyor her sene bu zamanlar çocuk gibi seviniyorum etraf böyle süslenince. 


Bende durumlar böyle. Ara ara bir enerji geliyor evde bir oraya bir buraya dönüp duruyorum. Sonra birden bire yorulup kendimi koltuğa atıyorum. Ayak bileklerim şişlikler ve ödemler yüzünden michelin bebeği gibi boğum boğum oluyor. Eğilip kalkmak tam bir kabus oldu, yardımsız ayakkabı giyemiyorum. Yardımıma kim koşuyor bilin bakalım :) Hala işe devam ediyorum, gittiği kadar götürme niyetindeyim. Kendime ve aynı süreci yaşayanlara kolaylıklar diliyorum, haftanız güzel geçsin hepinizi öpüyorum :)



Haki-Kahve Uzun Hırka ve Kapanmayan Göbek

Çarşamba, Kasım 05, 2014

Havaların iyice soğumasıyla beraber kalın hırkalar kazaklar giymeye başladık. Bu sabah 1 dereceydi, bildiğin kış modu. Onun için artık dikkat etmem gerek üşütmemek için. Siparişini verirken bu çok kalın olur mu, kaba durur mu diye tam emin olamadığım haki kahve hırkam geldi ve tam istediğim gibi salaş, sıcacık ve yumuşak. 


Bu da artık hiçbir şekilde kapanmayan göbek :) Neyse ki az kaldı, atkılar ve şallar sağolsun idare ediyorum...



Bu arada Sheinside da dolaşıp yeni triko ve hırkaları inceliyorum. Hem şimdi hem de doğum sonrası giyebileceğim çok model var. Hemen geçeyim de siparişi iyice soğumadan yetişsin. Elbise, pantolon ve etek alamıyorum bende dayandım bol üstlere napiym :)


33. Hafta

Perşembe, Ekim 30, 2014

Bugün pazartesi kılığına girmiş bir perşembe. Haftaya ortasından değil sonundan başladık neredeyse.  Yarın akşamda bitiriyoruz, cumartesi pazar geliyor ne güzel :) 
Günler geçiyor, haftalar doluyor geldik 33. haftaya...Eğer ki kırk hafta sabrederse junior, kaldı 7 hafta...Düşününce çok heyecan yapıyorum. Bu arada büyüdüğünü de tekmelerin şiddetinden anlıyorum :) Oda takımı gelecek, hastane çantası yerleşecek, şekeri, babyshowerı filan dünya kadar iş var ama hiç kasmıyorum. Bakalım olduğu kadar yaparım strese gerek yok, bu günlerin tadını çıkarmak istiyorum. Göbeğim epey büyüdü. Üstten bakınca ayaklarımı göremiyorum. Çatlamamak için yağlı güreşe çıkacak pehlivanlar gibi yağlanıyorum. Sonra da düşünüyorum çatlasa ne olur diye? Sonra yok yok diyorum sür yağı...Son haftalarda iştahım da çok açıldı. Akşamları yemekten bir iki saat sonra pasta yeme adeti çıktı ki sormayın. Bir gün çikolatalısı bir gün meyvelisi, Allahtan tek değilim, Serhanla yiyorum, günahıma onu da ortak ediyorum :) Tartıda kilomu görmemek için son günlerde tartılmadım bile. Bu arada hamile ve çalışanlar için hatırlatma olsun, 32. haftayı bitirirken doğum izninizi aktarma yapabiliyorsunuz. Yasaya göre 2 ay öncesinde 2 ay sonrasında olmak üzere toplam 4 ay doğum izni var. Ben 32. haftanın sonunda devlet hastanesinden 37. haftaya kadar çalışabilir raporumu aldım işe devam ediyorum. Çünkü asıl izin sonrasında lazım. 


İşte böyle tatlı telaşlarla geçiyor günler. Her şeye şükür. Karnım sınırlarını aşıp kendi cumhuriyetini ilan etse de yine de kendimi ihmal etmemeye, elimden geldiğince derli toplu giyinmeye çalışıyorum. Ayağım bir  numara büyüdü ve 37 numara oldu sonra tekrar küçülür mü bilmem. Çok fazla seçeneğim yok artık giyinirken, hamile taytı başrolde :) Hırkam Sheinside her şeyin üzerine oluyor çok pratik linki işte burada.


Herkese iyi haftalar diye bitirecektim ama hafta zaten bitti sayılır. Kısa haftanın tadını çıkarın, şimdilik hoşçakalınnnn ☺





Blogger tarafından desteklenmektedir.