Ben bunlara saatlerce baksam bıkmam...ama ne yazık ki onlar benim değil ve bana sadece fotoğraflarına bakmak düştü. Bu güzellikler bir şirkette, ofis ortamında bu hale gelebilmiş. Eşim de ben göreyim diye fotoğraflarını çekmiş. İlgileneni tebrik etmek lazım kaç tane iş yerinde böyle bir sera vardır acaba...
Tabi çiçekler sadece orkideyle sınırlı değilmiş anladığım kadarıyla. Kaktüsler de harika, valla gidip çalıp kapılarını ne verdiniz bu çiçeklere, ne yaptınız da böyle oldu diye sorasım geliyor. Her an herşey olabilir :)
Neyse nazar etmeyelim adamın çiçeklerine maşallah diyelim gidip kendi orkidelerimize bakalım, var mı bi gelişme...