pelüş kürk etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
pelüş kürk etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Şeker Pembe Pelüş

Salı, Şubat 19, 2019
Pembe seven kadınlar olarak dernek kursak sanırım üye sayısında rekor kırarız :) Her ne kadar kız çocuğu ya da genç kız rengi gibi lanse edilse de biz kadınların çoğu pembe giymeyi çok sever. Bende onlardan biriyim :) İçim ısınır, kendimi daha neşeli daha genç hissederim, mutlu olurum şeker pembelerini giyince. Pelüş kürkler son yıllarda ne kadar moda bilmeyen ve alıp kullanmayan yok sanırım. Üç dört sene önce ağırlıklı olarak siyah, kahve ve bej tonlarında kullandığımız pelüş kürkler son dönemde en canlı, en sıcak tonlarıyla hayatımızda. İşte bu alışverişin konuğu Shein den aldığım bu sıcacık, yumuşacık pembe pelüş kürk :) Ben bu tip yapay kürkleri spor parçalarla kombinlemeyi daha çok seviyorum. Bu seferde öyle yaptım, beyaz jean, kazak ve spor ayakkabı ile beraber giydim, çok da rahat ettim :)


Dokununca yapısı öyle yumuşak ki, adeta en sevdiğiniz pelüş ayıcığınıza sarılıp gezer gibisiniz :) Yumuşak ve sıcak bir kabandan daha iyi ne olabilir Ankara soğuğunda değil mi? Ben bu sezonu bu pembiş kürkle kapatayım, artık hafiften havalar ısınıyor kışlık alışverişini burada bitireyim yavaş yavaş. Yalnız bu tip şeyleri giymeyi seviyorsanız kesinlikle kaçırmayın, en altta ürün linki vereceğim :)





Pelüş Kürk: SHEIN

Shein alışverişinizde %10 indirim için kodunuz ebru10 Mutlaka inceleyin, gerçekten çok cici bir ürün, sevgilerimle :)




2017 Kışında Neler Giydik?

Pazartesi, Ocak 30, 2017
Bu kış bir hayli iddialı trendler vardı karşımda. Tabi ben her zamanki gibi moda diye tüm trendlere balıklama atlamadan önce bir bakıp neyi kendime ve tarzıma yakıştırabilirim diye düşünüp ondan sonra uygulayanlardan olduğum için, bu yıl moda olan herşeyi değil sevdiğim trendleri tekrar paylaşmak istedim. Bakalım 2017 modasında neler yükselişteymiş. Ürünleri bulabileceğiniz sitelerin linkleri fotoğrafların altında...

Bu sene kürk çok moda, o yüzden ilk sıraya kürkleri alıyorum. Pelüş kürkler o kadar revaçtaki ben de çok sevdiğim bu kürklerden bir kaç tane aldım. Tercihimi siyah, leopar desenli ve monokrom renkli kürklerden yana kullandım. Yumuşacık dokunuşlarıyla gerçeğini aratmayan bu kürklerin hemen her rengi bu sene çok moda!

Kürkler burada 

Danteller ve nakışlar son sürat modanın içinde yer almaya devam ediyor. Yıllar yılı piyasadan silinme noktasına gelen nakışlar ve aplikeler dantellerle beraber hemen her markada karşımıza çıkmaya devam ediyor. Ben danteli sever ve her daim kullanırken nakış ve işlemeleri yeni yeni sevmeye ve kullanmaya başladım.

Dantel ve nakışlı modeller burada 

Kadife ise yine bu sene şaha kalktı ve elbiselerden eşofmanlara, çantalardan ayakkabılara hemen her yerde kullanılmaya başladı. Kadifenin mat ve yumuşak dokusunu seviyorum. Lakin elbise olarak giyilecekse vücuda uygun modeli belirlemek konusuna dikkat etmek gerek diyorum.

Kadifeler burada 

Metalik renkler ve glitter dokunuşlar yine bizimle. Artık abiye giyimden çıkıp gündüzleri de rahatlıkla kullanılan doreler, lameler o kadar moda oldu ki, giymeyen kalmadı diyebiliriz. Özellikle plili midi boy lame ve dore etekler spor ayakkabılarla, botlarla kombinlendi, yine metalik baskılı kazaklar birçok mağazanın vitrininde yerini aldı.

Dore lame giysiler burada 

Kışı geride bırakmaya ve yavaş yavaş sezonu kapatmaya hazırlandığımız şu günlerde indirimler de aldı başını gidiyor. Bu zamanlarda yapılan alışverişlerin çok karlı olduğu gerçek. Yeni sezonda neler var en kısa sürede onu da paylaşacağım, sevgilerimle :)



Siyah Kürk

Çarşamba, Ocak 18, 2017
Geçtiğimiz günlerde kapüşonlu ve daha spor modelini burada paylaştığım siyah kürkten sonra dolabıma bir de bu klasik modeli ekledim. Daha öncekine göre boyu uzun, kapüşon yerine yakası var ve tüylerinin rengi daha parlak siyah. İkisinin yeri ayrı. Kalçayı kapatacak uzunlukta bir model arıyorsanız bu gerçekten çok kaliteli bir kürk ceket, benden söylemesi :)


Fotoğraflar ise karı kışı bitmeyen canım Ankaramın gölü Mogan'da çekildi. Soğuk havada buz tutmuş gölün üstünde bu fotoğrafları çekerken azıcık tedirgin olmadım desem yalan olur. Tamam hava buz gibi, göl de tamamen donmuş ama, belli mi olur ya?.. Eşim işi abartıp gölün üstünde epey bir ilerledi. Bense belli bir noktada fotoğraflarım çekilene kadar zor sabredip işimiz bitince de anında topukladım :)


Bir stil postu hazırlarken en zoru fotoğrafları nerede çekileceğimiz konusu. Evdeysem, kimse yoksa otomatik çekimlerle hazırlıyorum postları mecbur. Ancak vaktimiz varsa arabayla gezip mekan ve ambiyans fakiri Ankara'da kendimize yer arayıp duruyoruz. Neyse ki bu sefer şanslıydık. Gölbaşı donmuş haliyle normal zamandan kat be kat güzeldi. 








Karda çekilen fotoğrafları çok sevdiğim için bu sefer bol fotolu bir post oldu. Allahtan üstümdeki gayet sıcak tutuyordu, yoksa hava gerçekten buz gibiydi. 




Eğer Zaful'daki farklı kürk ve pelüş modellerini de görmek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.

Sevgilerimle...


Blogger tarafından desteklenmektedir.