termal tayt etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
termal tayt etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Decathlon dan Alışveriş

Pazartesi, Şubat 04, 2013
Kayak, trekking ya da kış sporları ile uğraşanlar bilir, kıyafetin altına bu içlikleri giymek gerekir yoksa mazallah donarsınız :) Sadece spor değil soğuk havada uzun süre dışarda kalacaksanız da bu içlikleri giymeniz faydalı olur. Bizde bunları dün Decathlon dan aldık Wed'ze marka. Fiyatları 16-20 tl civarı. Sadece tayt 32 tl. Denedim gayet sıcak tutuyor. Hiç sıkmıyor yumuşacık. Yakın zamanda lazım olacak da :)


Burada herşeyi buluyoruz. Hani olur da bu tip bir şeye ihtiyacınız olursa diye eklemek istedim.

 
 
 

Blogger tarafından desteklenmektedir.