Hiçbir zaman çok kilolu olmamakla beraber işin ucunu kaçırdığımda kilo almaya müsait bir yapım olduğunu söyleyebilirim. Hamilelik dönemine 38 bedenle başladım ve 18 kilo alarak bitirdim. İlk üç ay içinde 12 kilosu gitti. Sonraki yıl 4 kilo daha gitti. Şu an hamile kaldığım kiloya göre 2-2,5 kilo fazlam var. Bu da büyütülecek bir konu değil ancak ne yazık ki hamilelik sonrası karın ve bel bölgemde kalınlaşma oldu. Bu da çok kafama takılıyordu. Diyet yapmayı sevmiyorum, ancak deli gibi de yemiyorum. Ara ara evde pilates yapıyorum ancak bel bölgesinde her hangi bir incelme olmayınca farklı alternatifler araştırmaya başladım. İlk aklıma gelen korse kullanmak oldu. Ancak hayatımda hiç korse kullanmadığım için nasıl olacak bilmiyordum. Araştırırken Yamuna Korse ile ilgili pek çok olumlu yorum okudum. Ancak korse kullanma konusunda emin değildim. Aslına bakarsanız eskiden kadınlar korseyi sıklıkla kullanırlarmış. Doğumdan hemen sonra sıkıca beli ve karnı sarmak da çok yaygınmış. Ancak sonradan rahatımıza düşkün olduk sanırım korse kullanan da azalmış. Sezeryan doğumdan sonra hemen korseye başlamak zaten mümkün değil ancak iyileşme sürecinden sonra ilk fırsatta doğum sonrası korse kullanımına başlamak gerekiyormuş. O zamanlar yapmadığım için pişmanım. Neyse ki geç de olsa bir yerden başlamak lazım dedim ve Yamuna inceltici korseyi denemeye karar verdim. Fotoğrafta görünen model Yamuna Latex Askılı Korse modeli. Askılı olmasından dolayı sırt kısmını da toparlıyor. Belinizi en ince yerden ölçüp ona göre beden tablosundan kaç beden istemeniz gerektiğini buluyorsunuz. Bana Medium uygundu. İlk geldiğinde ilk sıra kopçaya zor taktım. Gerçekten zor bela kapattım :) Nefesim kesilir gibi oldu hatta. Ya da ben öyle hissettim. Giyerken teninize değil pamuklu bir tshirt ya da atletin üstüne giymeniz gerekiyor. Çünkü içindeki çelik balenlerden dolayı bu ürün yıkamaya uygun değil. Sadece silinebilir deniyor. Bir de taktığınız süre içinde terleme yapıyor o yüzden pamuklu bir tshirt üstüne giymeniz şart. İlk birkaç gün alışmak zor. Korse kullanmak kolay değil, eğilip kalkmak, hareket etmek zor oluyor. Ancak alışma süreci sonunda bazı zamanlar unutuyorsunuz bile korseyi. İlk haftanın sonunda ikinci kopçaya takabildim. Ve 2 cm incelme kaydettim. Şu an 5 hafta oldu kullanmaya başlayalı ve 5 cm incelme oldu belimde. Karın kısmında da bariz bir toparlanma var. Ancak orayı ölçmediğim için cm olarak bilmiyorum. Ancak görenler kilo verdiğimi söylüyor ki, bu süre zarfında korsenin mideyi sıkıştırması ile çok da yemek yenmiyor. Sonuç olarak 1.5/2 kg vermişim tartılınca gördüm. Ancak not düşmem lazım, ben bu korseyi altı haftaya yakın süredir her gün günde en az sekiz saat taktım ve bu sonuca ulaştım.
Korse ile fotoğraf koyamıyorum ancak aşağıdaki fotoğrafta korse kullanımı sonrası incelmiş halim var ve üstümde korse yok. Bu da bir fikir verir sanırım. Ben kullanmaya devam ediyorum bir alt bedene düşene kadar ya da havalar ısınana kadar devam etmeyi planlıyorum. Belinizde herhangi bir sorun yoksa Yamuna Korse'yi tavsiye ederim.
Yamuna korse instagram hesabına buradan ulaşabilirsiniz.
Sevgilerimle...
