Roma' da Yeme-İçme-Gezme-Tozma

Roma da en çok karşımıza çıkan ve en çok yediğimiz şey dilim pizza oldu. Adımbaşı pizzacı var ve envai çeşit pizza.

Aşağıda ton balıklı ve patatesli pizza var. Patatesliyi tek geçerim. Bir dilim 2,5 €.

Öğle yemeklerini pizza, sandviç gibi şeylerle geçirirken akşam yemeklerinde daha rahat yiyebileceğimiz restoranları tercih ettik. Tabi çin yemeği deyince yine akan sular durdu. Menüde bambu mantarlı çorba, tatlı ekşi soslu tavuk, sebzeli noodle ve pilav vardı, nefisti.
Restoranların masa düzeni ve dekorasyonları çok hoşuma gitti.

İşte yine bir dilim pizza, bu sefer  karidesli.

Serhan lazanya istedi, ikisi de gayet başarılıydı.

Yine bir akşamüstü, yine yorgunuz, tesadüfe bakın ki yine bir çin restoranı buluyoruz :)

Bir italyan tatlısı olan tiramisu gerçekten burada farklıydı. Şu elimde gördüğünüz lezzeti tatmış olmanızı isterdim.

Gelelim meşhuuurrr roma dondurmasına onların deyimiyle "gelato"...Bak onu pek tutmadım işte. Çeşit çeşit dondurma yedim, ama benim tarzım değil sanki. Köpük gibi yumuşak bir dondurma, matah bişey değil yani dünyaca ünlü olacak bir tarafı yok.

Külahları dondurmadan güzeldi :)

Via condotti caddesi çok güzel. En ünlü markaların mağazalarını görebilir, gezebilirsiniz. Aşağıda L.Vuitton, Bulgari ve Mercedes in mağazası.

Metro ve otobüs duraklarında geçen anlar...

Bu da sokak manavı. Kolezyum a giden cadde üzerinde orta yerde seyyar manav, birer muz aldık yedik :)

El yapımı sandaletler, Condotti caddesi, kasklar ve pembe scooter...

Derken Roma seyahati burada biter. Uçaktaki son poz...

Ben yazarken tekrar gitmek istedim, umarım siz de keyifle okumuşsunuzdur ☺