divarese ayakkabı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
divarese ayakkabı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Salopet Sevenler Elime Mum Diksinnn :)

Salı, Ağustos 30, 2016

Evet zayıflara çok yakışıyor ve evet balık etlileri daha bi tombul gösteriyor ama bana ne, ben yine de salopetleri çok seviyorum :) İçine beyaz bir tshirtle çok sevimli geliyor bana. Bu hafta sonu aman kilolu görünürüm filan diye düşünmeyi bırakıp kot salopetimi giydim aman ne rahat oldu, ne rahat... Kumaşı oldukça yumuşak, pamuklu bir jean kumaşı, rahatlığı buradan geliyor daha çok.



Hamilelikte penye modellerini giydiğim salopetler meğer ideal "bebekli anne kıyafeti" ymiş de haberim yokmuş. Akşama kadar eğil kalk, rahatsın, kucakta bebeği taşı, kırıştı derdin yok ohh yaşasın salopet :)





Sizler de kot salopetleri seviyor musunuz peki benim gibi :)

Salopet: ROMWE 
Gözlük: LOVELYWHOLESALE 
Ayakkabı: Divarese

İnstagram kullanıcı adım:  eebrubayrak 

Pötikareli Elbise

Cuma, Temmuz 29, 2016
Elbiseleri ne çok sevdiğimi artık herkes biliyor sanırım. Özellikle bol kesim, uzun ya da diz altı olanlar favorilerim. Siyah beyaz desenlere de hayran olduğumu çok defa yazmıştım. Hele pötikare benim için en şirin desenlerden biri.   Bu elbisede üçü bir arada oldu ve ben dolabıma çok sevdiğim ve  yazın sık sık giyeceğim kesin olan bu tatlı elbiseyi ekledim.











Diğer elbiseler için buraya Tüm ürünler için Zaful'a bakabilirsiniz. Sevgilerimle...





Kedili Siyah Elbise

Pazartesi, Haziran 20, 2016
Yazın geldiği bugün kesinleşti, sıcaklık 32 dereceyi gösterdi, ben de muradıma erdim :) Her ne kadar çok sıcaklarda bunalmaya müsait bir yapım olsa da yaz olsun benim olsun. Penye elbiseler ise yaz günlerinde en iyi alternatiflerden biri benim için. Üzerimdeki kedili elbise içinde rahat ettiğim ve çok sevdiğim bir parça oldu.
Fotoğraflar Seğmenler parkında çekildi. Öyle yeşil, öyle huzurluydu ki uzun zamandır gelmediğimiz için kızdım kendime. Pazar günü sandalyesini, örtüsünü, kitabını, dergisini kapan gelmiş Seğmenler'e...Biz de biraz kuş besledik, biraz yürüyüş yaptık biraz fotoğraf çektik, mis gibi bir de esinti vardı. 



Bu rahat elbisemin altına eşimin doğum günü hediyesi gümüş gri payetli spor ayakkabılarımı giydim. Son zamanlarda en sevdiğim ayakkabım bu oldu, ayağımdan çıkmayacak sanırım.


Uzun zaman kalkmak gelmedi içimizden. Biraz çimlerde, biraz banklarda derken epey kalmışız. Ankara' da yaşayanlar, hafta sonu yeşillik isterseniz bu alternatifi unutmayın. Biz bir unutmuşuz gitmeyeli yıllar olmuş. Ankara'da zaten gidecek yerimiz az, bir de olanları atlamayalım değil mi :)



Hepimize güzel bir hafta diliyorum, sevgilerimle...

Ayakkabı:DİVARESE 


Blogger tarafından desteklenmektedir.