siyah penye elbise etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
siyah penye elbise etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Kedili Siyah Elbise

Pazartesi, Haziran 20, 2016
Yazın geldiği bugün kesinleşti, sıcaklık 32 dereceyi gösterdi, ben de muradıma erdim :) Her ne kadar çok sıcaklarda bunalmaya müsait bir yapım olsa da yaz olsun benim olsun. Penye elbiseler ise yaz günlerinde en iyi alternatiflerden biri benim için. Üzerimdeki kedili elbise içinde rahat ettiğim ve çok sevdiğim bir parça oldu.
Fotoğraflar Seğmenler parkında çekildi. Öyle yeşil, öyle huzurluydu ki uzun zamandır gelmediğimiz için kızdım kendime. Pazar günü sandalyesini, örtüsünü, kitabını, dergisini kapan gelmiş Seğmenler'e...Biz de biraz kuş besledik, biraz yürüyüş yaptık biraz fotoğraf çektik, mis gibi bir de esinti vardı. 



Bu rahat elbisemin altına eşimin doğum günü hediyesi gümüş gri payetli spor ayakkabılarımı giydim. Son zamanlarda en sevdiğim ayakkabım bu oldu, ayağımdan çıkmayacak sanırım.


Uzun zaman kalkmak gelmedi içimizden. Biraz çimlerde, biraz banklarda derken epey kalmışız. Ankara' da yaşayanlar, hafta sonu yeşillik isterseniz bu alternatifi unutmayın. Biz bir unutmuşuz gitmeyeli yıllar olmuş. Ankara'da zaten gidecek yerimiz az, bir de olanları atlamayalım değil mi :)



Hepimize güzel bir hafta diliyorum, sevgilerimle...

Ayakkabı:DİVARESE 


Siyah Penye Elbise

Cuma, Temmuz 18, 2014
Günaydınlar, tatile bugün itibariyle bir haftamız kaldı, bir gayret onu da atlattık mı, tamamdır...Gitmeden bunu paylaşayım dedim. Siyah penye elbise Baykumaş 'ın örme penyesiyle dikildi. penye çok güzel hem yumuşak, akışkan hem de tok bir kumaş olduğu için astara gerek kalmadı. Üst kısmını askılı penye tişörtten biçtik, askılarını az daha kalın yaptık. Etek kısmını da kloş biçip tam bel hizasından birleştirdik. Etek ucunu tek kat bastırdık. Yaka ve kol ağızlarını da kendi kumaşından biye ile kapattık. Cepleri için evdeki bir tuniğin cebinden kalıp çıkardık. Bohça gibi, spor bir cep, elbiseyi spor yapan detay o oldu zaten. Terzi mankeni Elçin, aslında terzi de Elçin :) Tatile girince üretime erken başladı. Bu ara dikiş dikmek bir yana iş-ev-yemek üçgeninden hiçbir şey fırsatım yok. Akşam eve gidiyorum sadece yemek yapma sofra hazırlama toplama derken bir bakıyorum uykum gelmiş :) Tatile gitmem lazım, sıkıldım, yoruldum, bunaldım...İşte elbise:





Penye kumaş alacaksanız daha iyisini bulamazsınız, mutlaka Baykumaş a bakın, özellikle bu siyaha bayıldım. Elbise de bu sefer içimize sindi. Hatta bana bi tane hazır almıştı Elçin Batik'ten, ondan pek bir farkı yok desem yalan olmaz. Şimdilik hoşçakalın, güzel bir hafta sonu olur inşallah. Her ne kadar yarın iş olsa da benim için, erken çıkmak bile yetiyor. Hepinizi öpüyorummmm :)))




Blogger tarafından desteklenmektedir.