penye elbise etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
penye elbise etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Penye Elbise

Pazartesi, Kasım 27, 2017

Hafta içi Öyküyle beraber olduğum günlerde evde ya da dışarda böyle kalın penye elbiseleri giymeyi çok seviyorum. Aslında uzun bir sweat gibi olan bu elbiseleri düz botlar ya da spor ayakkabılarla giyiyorum. Lovelywholesale de inanılmaz ucuz bir fiyata bulduğum bu elbiseyi fotoğraflamaya çalışırken yazık ki Öykütoş beni bırakmadı. Her seferinde atladı biz de böyle kombin fotosu çektik :)




Elbise: Lovelywholesale





Kedili Siyah Elbise

Pazartesi, Haziran 20, 2016
Yazın geldiği bugün kesinleşti, sıcaklık 32 dereceyi gösterdi, ben de muradıma erdim :) Her ne kadar çok sıcaklarda bunalmaya müsait bir yapım olsa da yaz olsun benim olsun. Penye elbiseler ise yaz günlerinde en iyi alternatiflerden biri benim için. Üzerimdeki kedili elbise içinde rahat ettiğim ve çok sevdiğim bir parça oldu.
Fotoğraflar Seğmenler parkında çekildi. Öyle yeşil, öyle huzurluydu ki uzun zamandır gelmediğimiz için kızdım kendime. Pazar günü sandalyesini, örtüsünü, kitabını, dergisini kapan gelmiş Seğmenler'e...Biz de biraz kuş besledik, biraz yürüyüş yaptık biraz fotoğraf çektik, mis gibi bir de esinti vardı. 



Bu rahat elbisemin altına eşimin doğum günü hediyesi gümüş gri payetli spor ayakkabılarımı giydim. Son zamanlarda en sevdiğim ayakkabım bu oldu, ayağımdan çıkmayacak sanırım.


Uzun zaman kalkmak gelmedi içimizden. Biraz çimlerde, biraz banklarda derken epey kalmışız. Ankara' da yaşayanlar, hafta sonu yeşillik isterseniz bu alternatifi unutmayın. Biz bir unutmuşuz gitmeyeli yıllar olmuş. Ankara'da zaten gidecek yerimiz az, bir de olanları atlamayalım değil mi :)



Hepimize güzel bir hafta diliyorum, sevgilerimle...

Ayakkabı:DİVARESE 


Sırtı Bantlı Elbise

Pazartesi, Mart 09, 2015
Havalar ısınmaya başladı artık baharlıklara geçebiliriz. Diyorum ama yine de mart ayına hiç güven olmaz. Bugün Ankara 18 derece ama cumartesi kar yağışı görünüyor :) Bu nasıl memleket arkadaş? Neyse moral bozmayalım biz baharlıkları hazır edelim mart ta olmazsa nisan ayında giyeriz :)




Son olarak havalar nasıl olursa olsun sizin havanız iyi olsun diyelim :) Şimdilik hoşçakalın...

Blogger tarafından desteklenmektedir.