casual kombin
çizgili etek
çizgili penye etek
divarese
giro ayakkabı
moda
ne giydim
penye etek
uzun etek
Yazın geldiği bugün kesinleşti, sıcaklık 32 dereceyi gösterdi, ben de muradıma erdim :) Her ne kadar çok sıcaklarda bunalmaya müsait bir yapım olsa da yaz olsun benim olsun. Penye elbiseler ise yaz günlerinde en iyi alternatiflerden biri benim için. Üzerimdeki kedili elbise içinde rahat ettiğim ve çok sevdiğim bir parça oldu.
Fotoğraflar Seğmenler parkında çekildi. Öyle yeşil, öyle huzurluydu ki uzun zamandır gelmediğimiz için kızdım kendime. Pazar günü sandalyesini, örtüsünü, kitabını, dergisini kapan gelmiş Seğmenler'e...Biz de biraz kuş besledik, biraz yürüyüş yaptık biraz fotoğraf çektik, mis gibi bir de esinti vardı.
Bu rahat elbisemin altına eşimin doğum günü hediyesi gümüş gri payetli spor ayakkabılarımı giydim. Son zamanlarda en sevdiğim ayakkabım bu oldu, ayağımdan çıkmayacak sanırım.
Uzun zaman kalkmak gelmedi içimizden. Biraz çimlerde, biraz banklarda derken epey kalmışız. Ankara' da yaşayanlar, hafta sonu yeşillik isterseniz bu alternatifi unutmayın. Biz bir unutmuşuz gitmeyeli yıllar olmuş. Ankara'da zaten gidecek yerimiz az, bir de olanları atlamayalım değil mi :)
Hepimize güzel bir hafta diliyorum, sevgilerimle...
Ayakkabı:DİVARESE