giyim etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
giyim etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Bohem Şıklık/ Bohemian Style

Çarşamba, Nisan 13, 2016
Boho tarz elbiseleri çok seviyorum. Bu tarzın olmazsa olmazı maksi elbiseleri son zamanlarda çok kullanamasamda tunik ve özellikle kısa elbiseler  çok dikkatimi çekiyor. Hele ki havalar ısınıp güneş yüzünü gösteriyorsa demektir ki bu tip elbiselerin tam zamanı gelmiş. Bu da demek oluyor ki yeni alışverişler kapıda :)

Püsküller, tığ işi örgüler ve ispanyol paçalarla renklenen bohem stilinin özü rahatlık aslında. Bu tip kıyafetleri botlar ve mantar topuklarla tamamlayabilirsiniz. İşte beğendiklerim ve linkleri aşağıda. Diğer elbise modelleri için buraya tık. Bu kahve renkli süet kumaş elbiseye gerçekten bayıldım. Ankara da nerde nasıl kullanılır bilemem ama yaz geceleri için harika bir parça hele bir de yanık tende düşünülürse.


İşte çok hoşuma giden ama ne yazık ki pek giyemediğim maksi elbiselere bir örnek. Tam sevdiğim tarz, ince şifon kumaş, beli kemerli, kol boyu şahane ama nedense maksi etekleri rahat kullanamıyorum. Fikrim değişirse ilk alacağım böyle bir elbise olacak ama o kesin.


Kısa elbiseler daha benlik işte bunun gibi. Hem renkli hem rahat hem modern.


Bir de böyle ara boylar var, ki aslında ara boyu pek kullanmam ancak siyah beyaz olması ve öndeki dantel detaylar beni mest etti.


Denim kumaşlar ve böyle karpuz kollar, kloş etek filan harika. Bir beş kilo verince tabi :) Yalnız bayıldım, botla çizmeyle kombinlediğimi düşündüm, çok tatlı bir model gerçekten.


İşte elbise deyince bunlar çıktı bu sefer de karşıma, nasıl umarım beğenmişsinizdir. Hepsi ve daha fazlası için sizi buraya alalım :)






Yine Bir Siyah Beyaz

Cuma, Ocak 30, 2015
Kareler, ekoseler ve kaz ayağı deseni en sevdiklerimden. Hele de siyaz beyazsa tamamdır. Sheinside ceket son siparişlerim içinde en çok beğendiğim oldu.



Bu arada geçen pazar günü Öykü'nün kırkını uçurduk. Aslında 41. gün oldu ama neyse. İnternetten baktık nasıl oluyormuş bu kırk uçurma diye. Eski bir türk geleneğiymiş bu ve şöyleymiş; masaya bir kabın içinde yumurta, şeker, un, tuz, pamuk ve madeni para konuyor. Hepsinin bir anlamı varmış. Merak edenler internetten bakabilir. Pek önemli bir aktivite değil benim gözümde, vaktimiz vardı ondan da eksik kalmayalım dedik :)



Kırk uçurma beş dakika sürdü, fotoğraf çekme bir saat :) Bir de tabi kilo fazlası olunca yüz tane çekip bir tane ancak beğeniyorum laf aramızda :) Neyse yaza daha vakit var, şu uyuz kış günlerinde uğraşıp biraz daha kilo veririm diye umuyorum. Şimdilik hoşçakalın :)





Forever21 Alışverişim

Çarşamba, Kasım 27, 2013
Amerika yazımda alışverişle ilgili yazdıklarımı hatırlıyorsanız öyle aman şunu da alayım bunu da alayım bir durum olmadığından bahsetmiştim. Ve yine hatırlarsanız ağırlıklı Forever21 den birşeyler aldım demiştim. İşte onlar.


Deri montlar günlük giyimden gece elbisesine kadar herşeyle kullanılabiliyor. Bu sene her markada var. Eskiyecek bir parça değil. Her devrin modası yani. Ben böyle kendinden delikli ve altın detaylı bir model seçtim.


Bu kırçıllı kazağın sade modeli ve omzundaki taş süslemeleri çok hoşuma gitti.


Hafta sonu için bir sweat, üzeri metal delikli.


Ve bu da Serhanla ikimizin çok beğendiği taba uzun çizme. Çok rahat, çok kullanışlı.


Orlando daki Forever21 çok büyük bir mağazaydı ve o kadar çok çeşit vardı ki neye bakacağımızı şaşırdık. Tarz olarak benim çok sevdiğim bir marka olan H&M benzeriydi, fiyatlar biraz daha düşüktü. Ankarada Forever21 yok. Tabi burda da yakın fiyatlarda benzerlerini bulabilirdim. Ama adet yerini buldu fazla vakit öldürmeden alışveriş yapıldı, hepsi de severek giyilmeye başlandı ☺


Blogger tarafından desteklenmektedir.