Forever21 etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Forever21 etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Pembe Bot

Salı, Şubat 28, 2017

Son yıllarda canlı renklerin, özellikle de renkli ayakkabıların ne kadar moda olduğu malum. Eskiden ayakkabılar siyah, kahve ve gri tonları etrafında dönerken artık pembeler, morlar, saks mavileri, hardal sarıları günlük kombinlerde kullanılır oldu. Gerçi ben yıllar öncesinden başlamıştım bu renkleri ayakkabı ve aksesuarlarda kullanmaya... O zamanlar kırmızı ayakkabı bile devrimdi :) Tabi artık giyim ve moda anlayışı çok ilerledi. Gelelim kombine... Zaful' dan aldığım pembe süet botlarımı basic bir beyaz gömlek ve siyah skinny pantolon ile giymeyi tercih ettim. Basic beyaz gömlekler dolabın en kullanışlı parçalarından biri ve her zaman elimizin altında bulunması şart olan parçalar. Tıpkı beyaz bir tshirt gibi, herşeyle giyilmesi büyük rahatlık. Botlarla bütünlüğü ise aynı renk bir fularla sağladım. 






Bu iddialı ve şık botları ben bu şekilde kombinledim. Beyaz ya da krem rengi bir elbise ile de harika duracağını düşünüyorum. Son olarak Zaful sitesinin ayakkabı kalitesinden çok memnun olduğumu tekrar hatırlatmak istiyorum. Gerçekten sitede gördüğünüz modellerin aynısı, bazen daha iyisi geliyor diyebilirim. Aklınızda olsun :) Kombin detayları için aşağıdaki linklere tıklayabilirsiniz. Sevgilerimle...


Pembe Bot: Zaful 
Gömlek: Dresslily
Deri Mont: Forever21

Fotoğraflar için sevgili Nilgün Özen Aydın'a buradan tekrar teşekkürler :)


Deri Ceket

Salı, Mart 25, 2014
Bahar geldi ince montlara geçtik. Aslında hiç kış yaşamadık gibi birşey oldu ve birdenbire derece 20 leri göstermeye başladı. Ankara malum tabi sabah ve akşam serin oluyor. Taa Amerika dan taşıdığım Forever21 deri montumu bu sene birkaç kez ancak giyebildim, kış bitti şimdi artık zamanı geldi. Arka fondaki ağacın çiçeklerini gördünüz mü, ne güzel açmış bayıldım... 





Bu da bir cumartesi kombini olarak hayata geçti. Tayt-deri ceket-sneaker dan oluşan, elbiselerden sonra en sevdiğim ve rahat ettiğim kombinlerden biri. Artık dolapları değiştirme zamanı, kışlıkların kalkma vakti geldi geçiyor. Bir iş daha çıktı yani. Hepinize selamlar, şimdilik hoşçakalın ☺

Forever21 Alışverişim

Çarşamba, Kasım 27, 2013
Amerika yazımda alışverişle ilgili yazdıklarımı hatırlıyorsanız öyle aman şunu da alayım bunu da alayım bir durum olmadığından bahsetmiştim. Ve yine hatırlarsanız ağırlıklı Forever21 den birşeyler aldım demiştim. İşte onlar.


Deri montlar günlük giyimden gece elbisesine kadar herşeyle kullanılabiliyor. Bu sene her markada var. Eskiyecek bir parça değil. Her devrin modası yani. Ben böyle kendinden delikli ve altın detaylı bir model seçtim.


Bu kırçıllı kazağın sade modeli ve omzundaki taş süslemeleri çok hoşuma gitti.


Hafta sonu için bir sweat, üzeri metal delikli.


Ve bu da Serhanla ikimizin çok beğendiği taba uzun çizme. Çok rahat, çok kullanışlı.


Orlando daki Forever21 çok büyük bir mağazaydı ve o kadar çok çeşit vardı ki neye bakacağımızı şaşırdık. Tarz olarak benim çok sevdiğim bir marka olan H&M benzeriydi, fiyatlar biraz daha düşüktü. Ankarada Forever21 yok. Tabi burda da yakın fiyatlarda benzerlerini bulabilirdim. Ama adet yerini buldu fazla vakit öldürmeden alışveriş yapıldı, hepsi de severek giyilmeye başlandı ☺


Blogger tarafından desteklenmektedir.