Son yıllarda canlı renklerin, özellikle de renkli ayakkabıların ne kadar moda olduğu malum. Eskiden ayakkabılar siyah, kahve ve gri tonları etrafında dönerken artık pembeler, morlar, saks mavileri, hardal sarıları günlük kombinlerde kullanılır oldu. Gerçi ben yıllar öncesinden başlamıştım bu renkleri ayakkabı ve aksesuarlarda kullanmaya... O zamanlar kırmızı ayakkabı bile devrimdi :) Tabi artık giyim ve moda anlayışı çok ilerledi. Gelelim kombine... Zaful' dan aldığım pembe süet botlarımı basic bir beyaz gömlek ve siyah skinny pantolon ile giymeyi tercih ettim. Basic beyaz gömlekler dolabın en kullanışlı parçalarından biri ve her zaman elimizin altında bulunması şart olan parçalar. Tıpkı beyaz bir tshirt gibi, herşeyle giyilmesi büyük rahatlık. Botlarla bütünlüğü ise aynı renk bir fularla sağladım.
Bu iddialı ve şık botları ben bu şekilde kombinledim. Beyaz ya da krem rengi bir elbise ile de harika duracağını düşünüyorum. Son olarak Zaful sitesinin ayakkabı kalitesinden çok memnun olduğumu tekrar hatırlatmak istiyorum. Gerçekten sitede gördüğünüz modellerin aynısı, bazen daha iyisi geliyor diyebilirim. Aklınızda olsun :) Kombin detayları için aşağıdaki linklere tıklayabilirsiniz. Sevgilerimle...
Pembe Bot: Zaful
Gömlek: Dresslily
Deri Mont: Forever21
Fotoğraflar için sevgili Nilgün Özen Aydın'a buradan tekrar teşekkürler :)





